Nuffnang Ads

Friday 21 February 2014

Raikan Cinta - Majlis Pernikahan -1hb Disember 2013

Rasa macam semalam jer aku dah jadi isteri orang. Tau tau ..dah sah! Alhamdulilah semuanya berjalan lancar sepanjang majlis pernikahan aku dua bulan yang lepas... kami dinikahkan di masjid berdekatan area kawasan perumahan aku di Ipoh...Dengan sekali lafaz, aku bergelar isteri dan sah menjadi milik En.Xsan.

Kat bawah ni aku just nak spam gambar jer..actually ni kira first time jugak aku teeerrpaksa publishedkan jugak muka aku yang biasa2 ni ha..actually aku taknak letak gambar sebab..segan..! *eleh mengada2..pang sekali pompuan ni tau la*...apa pun..happy viewing ;)

The Bride

The Groom

Tengah dengar Tok kadi baca lafaz nikah

Time nak akad nikah

Mengaminkan doa selesai akad nikah


Finally...SAH!

Sesi menyarung Cincin

First time cium tangan suami..rasa sebak

Ciuman  suami buat isteri

Close up


Untuk majlis nikah ni aku cuma mengenakan busana kurung moden, tudung halfmoon shawl kosong berharga RM25, dan veil dari butik. Actually veil ni utk masa majlis resepsi aku lepas nikah, tapi, yang aku ni plak lupa time nikah aku pakai baju sendiri bukan dari butik..nasib baik sesuai..Baju kurung Moden ni, husband aku yang pilih..memula rasa macam tak sesuai tapi bila pakai memang kena pulak dengan aku. Not bad,boleh tahan gak taste laki aku nih... Hihihihi..Anyway, busana kitaorang pun sempoi jer. 

Theme time nikah? macam takde. Entah. Kitaorang tak meletakkan sebarang tema pun. Suka hati nak pakai macam mana pun janji menutup aurat dan kemas. :)





















No comments:

Post a Comment