Nuffnang Ads

Saturday 22 February 2014

Raikan Cinta: Majlis Bertandang - 8hb Disember 2013

    Seminggu selepas majlis nikah dan resepsi belah aku...minggu seterusnya adalah majlis bertandang untuk pihak lelaki pulak..bertempat di Shah Alam..

Disebabkan gambar terlalu banyak maka aku pun agak mengambil gambar sikit nak upload kat blog buruk aku ni hah..actually aku ingatkan frame yang diambil adalah limited based on budget tapi sebenarnya diorang tangkap dalam 1000++ frames jugak lah! Tu yang lama bebenau pilih! ahaks!

Happy viewing! ^__^


Seronok dok landing kat bahu husband ni..

Dah macam citer hindustan plak posing mcm ni

Oh dinda..belah hati kanda dengan keris ni!

Abang pandang mana tu??

Aisey..hensem plak laki aku nih


We are married!!


Sukenyer die..


Abang..nantuk,,nak tito dulu ek !

Posing...jgn tak posing!

Senyum sokmo!

Ayang nak abang peluk?

Say Cheese!!


Sumer gambar aku letak kat sini adalah gambar masa photoshoot outdoor session kat Putrajaya..

p/s: Dialog caption adalah rekaan penulis semata2.



No comments:

Post a Comment