Nuffnang Ads

Thursday 6 February 2014

Tips: Dekorasi bilik tidur Purple Theme!

Tadi tengah dok boring2 surfing internet sambil breakfast terbukaklah satu website ni yang informasi dan kandungan blog dia mmg best kat sini. Kebetulan masa tengah baca tu..ternampaklah satu artikel ni cerita pasal dekorasi bilik tidur. Yang paling best, artikel tu banyak tunjuk contoh macam mana nak menggunakan theme warna Purple untuk menghias bilik. Aku pun apa lagi..excited giler. Sebab..theme bilik aku pun memang pakai warna Purple. Tapi, warna ungu dia "Royal Purple". Theme bilik tido aku warna ungu jugak tapi warna dia lebih lighter.

Meh akak spam gambar theme mana yang aku berkenan dan boleh dijadikan ilham :



Design yang ni lawa kan. Nampak eksklusif giler wei!! 



Aku selalu nampak cadar ni time tgh sale kat Jusco ke..The Store ke... Rupenya lawa gak bila warna purple ek! Siap bunga2 gitu

Haa..yang ni pun lawa gak..cadar pun lawa. Nampak simple tapi kena dgn gaya!

Mak aii..lawanyer hah..siap cadar dgn langsir matching!

Boleh kata dalam banyak2 design, bilik tido aku hampir sama dengan yang ni la. Simple jer..hehehe


Kalau nak baca lebih lanjut, sila datang sini . So, credit goes to the website. Not me. 




p/s: Sumber gambar dari blog yang dilinkkan.

No comments:

Post a Comment