Nuffnang Ads

Monday 3 November 2014

He's back! Rurouni Kenshin - Kyoto Inferno Movie 2 -Mengganas di pawagam 6hb November!!

Kalau aku rasa nak lari jap dari dunia nyata yang bohsan ni..masa aku muda2 aku suka tengok anime selain dari drama, dan tipikal me, aku suka tapis apa yang akan aku tengok. Kalau citer tak best mahupun lakonan cam celaka..I don't give a damn. 


Samurai X . AKA Rurouni Kenshin antara yang terlepas dari tapisan aku. (ceh..macam keje lembaga penapisan filem pulak ko ni). Sebab apa dia terlepas:

1- Lukisan anime yang cantik. Ini faktor pertama yang aku ambil kira dalam sesi tapisan ku. Hua3.

2- Berunsur politik. Bukan Yaoi, echi,harem dan yang seangkatan dengannya. Once in a while i can layan politics. 

3- Aku memang fan untuk Shounen type of anime (Shounen ni yang dikhaskan untuk penonton lelaki).

4- Aku minat Aoshi Shinamori yang giler tinggi, ganas, handal bertarung dan sangat hensem. Lebih dari aku minat kat Kenshin sendiri.

5. Fight dalam Samurai X ni memang best giler, especially masa Kenshin vs Makoto Shishio. Wajib tengok,

6- Anime dia bukan anime kosong. Sebab abang dan adik aku layan gak anime nih.

7- Fighting anime the best. Atas sebab tu jugak, aku suka giler tengok Bleach, Full Metal Alchemist, dan Code Geass. Naruto? Nah...


Ok..point di atas antara sebab2 kenapa aku suka tgk Samurai X . Mak aku selalu tegur kenapa aku suka tgk citer yang violent giler..bunuh2 macam  ni. Aisey..aku pun tak tau. Cam ner nak jawab soalan mak aku ni hoh?


Pada yang pernah tengok movie 1 citer Samurai X ni mesti dok tertunggu2 apa jadi plak kat movie 2 ni. Movie ni ada dua part, satu akan ditayangkan kat Malaysia pada 6hb Nov dan final part pulak pada 20hb November. Dulu yg movie first tak masuk Malaysia pun, but now, korang dah gi tengok kat wayang yang part 1 punya..memandangkan lagi berapa hari je lagi nak direleasekan. Aku dah tgk movie first (special thanks to my dearest husband tolong downloadkan) dan so far i like what i see..

Can't wait to see this.

Chow

P/S: Sumber gambar google. 



No comments:

Post a Comment