Nuffnang Ads

Thursday 15 August 2013

satu hari di hari raya - part 2

pg td aku ada post entry psl satu hari di hari raya psl mixed feelings kan..ha. yg ni plak aku nk tulis psl benda2 common masa raya..tp apa juga yg aku post ni hanyalah pendapat peribadi semata2..kalau ada persamaan tu..hanyalah kebetulan ok..;

1- balik raya ke kg jem..dh abis raya nk balik KL atau di mana shj anda bekerja..jem jgk..*duh*

2- Asal time raya jer..mesti ada org mati katak. Accident memanjang. Something is not right with the attitude of Malaysian drivers.

3-Program tv hari raya yg aku rasakan entertainment mcm smph. sumer recycle dan kebanyakannya citer lawak yg memperbodohkn mentaliti org.. Bongkah Bahulu Angkasa Raya boleh membawa kita ke dimensi lain? hilang akal ke apa? :-/

4- ni..pendapat peribadi aku je la ek..kalo korg baca jgn salah anggap la..sedara mara yg hanya setahun skali berjumpa..terserlah sikap hipokrit masing2. Dpn kita senyum..blkg kita kutuk. what an asshole. ni terjd kat family aku.Family aku ok.

5- budak2 kecik yg sgt annoying.. dgn ucapan.."takde duit raya ke kak?" mentaliti budak kecik skrg..
Raya = Duit. Kids...

6-Raya adalah pesta makanan..makanlah..jgn x mkn..kalau sakit blkg kira..

7-Facebook..Twitter, instagram..medium sosial yg menjadi pilihan utk menayangkn baju raya paling glamer thn ni..*duh*

8-Raya juga adalah masa nk menayang bf atau gf masing2. mak bpk.. sila bersedia nk terima menantu. Heh.

9-tet..tet..tet..bunyi handphone bergema. dtg melawat sedara..tp diam seribu bhs bila masing2 tyg handfon Samseng dan I poll masing2. Sometimes..its better tu turn off to connect. Iklan maxis.

10- Last but not least..baru je bermaaf maafan..gaduh balik! marah2 apa sumer.. hai entahlah..

Itu adalah sedikit sbyk apa yg aku nmpk time raya ni la..

Again..pendpt ni adalah pendpt peribadi semata2. No offense.

Slmt beraya. :-)


No comments:

Post a Comment