Nuffnang Ads

Thursday 15 August 2013

satu hari di hari raya...

assalamualaikum..sblm aku merepek lebih lanjut..aku nk ucapkn slmt hari raya...maaf zahir shj buat korang yg sudi baca atau terbaca blog aku ni ha.. hehehe.

anyway..im back again in KL, working...pd syawal ke lapan ni.. adeh..mood still lg terasa beraya kat kg..homesick..*cedey* ....rasa maleh tul nk gi keje ari ni. Ni la cuti raya paling skjp tuk aku..huahuahua.

papepun...raya pd aku thn ni..biasa2 jer.. aku cuma seronok lepak kat kg sbb jrg balik kan.. tu yg best.. seronok dtp jmpa adik beradik dan sedara mara jauh.. aku ni sedara mara tak la ramai sgt..tp ok la..

Spjg raya ni jgk ..byk mixed feelings sbnrnya..yelah..thn ni adalah tahun terakhir aku beraya sbg org bujang..thn dpm dh bergelar isteri org..hai... masa berlalu terlalu pantas. Alhamdulilah, dpt bakal suami tinggal kat area KL ni jer.. xdelah jauh sgt nk balik hometown aku..

No comments:

Post a Comment