Nuffnang Ads

Wednesday 29 January 2014

Game ON : Anugerah Juara Lagu 28 (AJL 28)

Hari Ahad hari tu aku berkesempatan menonton AJL yang ke 28, dan aku tak nafikan yang persembahan masing2 memang hebat, ada kelas dan semestinya havoc..hehehe...overall rasa memang tak boring tgk persembahan semua contestant..especially HyperAct, yg lagu dia Hanya Aku tu memang berhantu bagi aku...yang lain2 macam Stacy, Hazama & Penglipurlara, Black..vokal masing2 memang mantap.



Kat bawah ni aku senaraikan keputusan penuh Anugerah Juara Lagu ke -28

Juara Lagu ke -28 - Hafiz (Bahagiamu Deritaku)

Runner UP -Hyper Act (Hanya Aku)

3rd Place - Altimet & Awi Rafael ( Kalau Aku Kaya)

Best Performance- Jaclyn Victor (Ikut Rentakku)


So far, keputusan masih sama mcm tahun lepas. Hafiz sekali lagi mempertahankan kejuaraan dia. Well, based on vocal, presentation apa sumer boleh kata layak la dia menang tapi maybe juri2 patut pertimbangkan untuk juara bergilir setiap tahun kot. Apa kata letak Hyper Act jadi juara tahun ni dan amik Hafiz jadi persembahan terbaik, but again, this is just my personal opinion. Just my two cents.

Persembahan Stacy mmg best sbb aku sgt amazed dgn dia ni yang boleh menyanyi dan menari at the same time! Still vocal mantap dan tarian dia mmg energetic. Bawak Zombie skali menari kot..hahaha

Hazama & Penglipur lara yg pada aku sgt menepati tema malam tu. Sgt kreatif I tell you. Tapi maybe kalau kat overseas if you see W-inds concert, gimik mcm tu dah biasa diorg buat. But anyway, very interesting.

Black pulak terlalu sempoi tapi vocal dia mmg power sentiasa! takpe cuba lagi!

Dan Najwa latif..biasa jer.Heh

Chow.

p/s: sumber gambar google.



No comments:

Post a Comment