Nuffnang Ads

Friday 13 November 2015

Majlis Istiadat Konvokesyen UITM ke 83

Dah nak dekat dua minggu baru nak update..ceh buruk perangai sungguh!

Finally husband aku dah menamatkan pengajiannya dan akhirnya kita beroleh....kemenangan!! 
Eh salah..Beliau memperoleh Diploma. Bila ditanya nak sambung Ijazah ke..jawapannya..
'Urmm..tak tau lah.."  

Actually, dah lama gak aku tak jejak kaki kat Universiti ni..grad pun dah lama..tahun 2007..ni 2015 baru nak jejak  balik..rasa nostalgia jap.. tetiba rindu balik zaman belajar kat UIA dulu. Kengkawan ramai, pastu suka buat keje pelik2 time universiti, kerje part time..lepak dengan kengkawan yang kaki Jpop & Kpop..Adui..bestnyer.

Sekarang..sumer bawak haluan masing2..sorang demi sorang dah takde...lost contact terus..cari kat Fesbuk pun tak jumpa..tapi harapnya sumer kengkawan aku success dunia akhirat. Amin...

First time aku attend Convo ni jadi penonton. Seriusly..tak tau nak buat apa dlm tempoh 3 jam berada dalam dewan tuh. Aku pergi dengan mak mertua aku so kitarorang sembang2 kejap..pastu dah tak tau nak sembang apa dah. Ngantuk giler... 

Habis konvo jer of course la sesi paling famous, glamour ...candid time! Aku pun tak ketinggalan jugak..
Tangkap gambar tu haruslah berdua suami isteri!



Lagi gambar berdua!


Husband aku dan gengnyer!
Candid pics
Say cheese!
Adeh muka boolat..!


Kesimpulannya..boleh kata majlis Istiadat UITM ni agak happening la jugak! 

Penat memang penat..tapi happy dan relax jer time ni! 

P/S: Entry ni pendek jer.. hehehe
















No comments:

Post a Comment