Nuffnang Ads

Wednesday 17 June 2015

Esok Kita Puasa!!

Pejam celik pejam celik..kejap jer dah nak masuk bulan Ramadhan. Esok, semua umat Islam akan berpuasa. Alhamdulilah, syukur aku masih diberi peluang untuk menyambut Ramadhan pada tahun ni. :)

Sempena nak masuk bulan yang baik dan penuh barakah ni, aku ingin megucapkan selamat menjalani ibadah puasa, andai dalam post2 aku sebelum ni aku ada mengguris hati dan perasaan sesiapa saja yang baca, terbaca dan mahu membaca post2 merapu aku sebelum ni, harap dimaafkan. Aku ni kengkadang teremosi gak kadang2 bila buat new entry..:P

Mudah-mudahan  segala ibadat kita di bulan Ramadhan ni diberkati dan diterima Allah SWT.

Insya Allah...


\


Dalam bulan yang mulia ni..ada "makhluk" yang meninggalkan kita :




Dan jangan buat2 lupa untuk bayar zakat..kalau tidak !!!





Aku sesaja jer spam gambar2 di atas sebab rasa comel sangat. Ahaks!


p/s: sumber gambar google.

No comments:

Post a Comment