Nuffnang Ads

Thursday 2 October 2014

Aplikasi Google Street View

Rasanya ramai yang tau aplikasi google street view yang baru ni dah kan? Aku dah try..serious dahsyat search map diorang yang baru ni ha..saja2 taip kat mana rumah aku pastu godek2 and then..wallah..jumpa terus. Clear pulak tu.

Aku amazed dengan benda ni, but at the same time rasa macam terlampau detail dan pas ni confirm macam takde privasi. Ye lah..ko taip je alamat rumah ko kat mana then..tup2 terus jumpa. Kira ada pro & cons la pasal benda ni. Yang pronye..pasni..takdelah meraban nak cari jalan ke apa ke..yang cons nyer..macam2 hal yang tak diingini boleh berlaku.

Katakan ada orang dah mark ko..tau alamat je..memang siap la. Pasni..confirm along2 sumer senang nak carik peminjam2 diorang yg tegar nak bayar hutang apa sumer..

Aku try gak explore tempat2 seprti kat bwah ni ha..

Cameron highlands! Tak pernah datang sini..datang dalam alam maya je la!

Kat Cameron Jugak!

Yang ni kat Langkawi..Nostalgia sikit tempat ni..sebab ni area Langkapuri Inn..tempat aku honeymoon dulu

Genting Highland! Aku dapat takat ni je la..

Yang ni paling dekat dan sumer orang tau..KLCC! My second home!

Amacam? best tak? korang boleh try apps ni kat sini

Google Street View

p/s: pasni merantau alam maya je la...huhuhu

No comments:

Post a Comment