Nuffnang Ads

Tuesday 28 May 2013

Bausck K...Branded stainless steel..



Hmm..Actually aku pun baru tau pasal Bausch K ni..tu pun sbb sejak dah jadi bakal bride to be ni dok mencari cincin utk tunang aku punyalah payah..Yela..lelaki kan tak boleh pakai emas, so limited to platinum, palladium, silver dan stainless steel.

So, aku pun dok blog walking kat sumer blog yg sepatutnya, cari punya cari kebetulan ada satu blog ni mentioned pasal cincin kahwin lelaki. So, maka terkenallah aku dgn nama Bausch K ni. Then aku terus search kat Google. My comments, cincin dia berkualiti, cantik, design yg moden dan paling penting, sgt2 affordable. Seriously mmg berkenan betul aku dgn cincin dia. Siap ada yg couple ring lagi. Plus, cincin stainless steel tahan lama. tak mcm silver yg warna dia akan kusam dan pudar kalau dah lama pakai. So, aku bgtau tunang aku dan kitaorg terus je carik cincin kahwin ni utk dia.



Actually, tunang aku ni xnk pakai cincin, dia tak kisah jer kalau pakai cincin couple, aku tak phm kenapa la lelaki mmg tak suka pakai cincin kawin. Tp, bila bwk jer tunang aku nih kat Bausch K, terdiam member. Elok jer dia tgk cincin kat situ dan terus berkenan. SO, apa lagi, kitaorg decide nak terus beli dan aku dan tunang aku mintak engraved nama masing2 kat cincin tu..

SA yg engraved nama kitaorg tu buat mmg cantik. Nampak smart giler dan ada sentimental value bila dah ukir nama masing2 kat cincin tu. The best part is, my dear fiancee is really happy with the ring. Finally, tercapai gak hajat nak dia beli cincin kawin. Tapi, aku terkilan sket je la, sbb aku belikan dia stainless steel, dia belikan aku emas putih ngn berlian, harga pun of course ibarat langit dan bumi, Sbb, platinum, mahal giler kot..tak mampu den..Mmg betul la kawan aku ckp, nk carik brg hantaran utk lelaki ni, mencabar sket sbnrnya...brg antara ada tak ada jer sbnrnya.

Lupa nak bagitau, harga dia mmg berpatutan sbb couple ring yg aku amik tu harga promosi RM288, tambah RM18 untuk engraved nama so total RM306. Berbaloi. Dua2 cincin ada batu Zirkonia tertanam dlm ring. Mmg tak rugi beli kat sini. Yg penting, cincin ni praktikal dan tahan lama. Even tunang aku dah belikan cincin kahwin emas putih dgn berlian tuh, aku beli gak yg stainless steel ni sbb couple wedding ring dan boleh pakai time pegi keje. Aku ni kan ganas orgnya, menangis aku kalau hilang batu berlian cincin aku tuh..huahuahua...

Bausch K ni bukan shj jual cincin, ada jugak jual aksesori lain mcm rantai, gelang tgn, jam, kamcing baju lelaki dan macam2 lagi. Dia kira fashion accessory shop yg ada nama la..

Outlet utk Bausch K kat KL ni ada 4, satu kat mid valley, Ikano, One Utama dan Pavillion. Aku dgn tunang aku beli kat Ikano, sbb kebetulan kitaorg kat The Curve. Dekat jer ha.

Pape pun, mmg puas ati beli cincin Bausch K ni. Yela, even harga dia murah , tapi pada aku dgn tunang aku, happy sgt sbb tak pernah engraved nama kat cincin sbb ini first time. Dulu masa zaman mude2 dulu tak tergerak ati pun nama engraved nama masing2..hahahaha. Tapi, inilah yg dinamakan jodoh.

So, check out their outlet, mmg best.

p/s: gambar sumber dari google




No comments:

Post a Comment