Nuffnang Ads

Wednesday 9 September 2015

Kenapa dah lama tak buat entry baru?

Rasanya blog suam2 kuku aku ni  dah lemau xde entry baru. Naper? Mengapa? 



1- Busy. Hectic life. Work & Personal. Since dari bulan puasa lagi.


2- Actually busy pun sebab aku tengah dalam proses membeli rumah. Insya Allah bila semua dah settle nanti aku story kat blog.

2- Husband yang dulunya abang sado...jarang sakit..jatuh demam teruk...Ish2..hanya Allah jer yang tau betapa risaunya aku tengok dia ni sakit. Orang kalau dah jarang sakit, demam, sekali demam memang ambil masa nak baik. Dekat seminggu jugak la husband aku ni demam. 

Alhamdulilah..berkat isteri yang baik dan solehah  macam aku ni, dah makin beransur pulih. Tu pun nak kena garang2 manja dulu..baru rajin nak makan ubat. Husband aku ni memang maleh sikit nak makan ubat. Jumpa doktor...pergi hospital..apatah lagi..hai.. Laki sape? Laki mak jugak..sabar je la.. ;P


3- Kerja yang menimbun dan tak habis2 kat ofis. Settle satu, masuk lagi 5. Standard .Choi!!


4- Banyak berjalan, pergi negeri sana..pegi negeri sini..pergi rumah orang kawin and at the same time melancong sekali. Dah alang2 Ringgit kite pun tak berapa nak kuat kalau nak pegi overseas. Malaysia pun banyak tempat best apa?  Kena pandai survey ler..


5- Malas. Malas. Malas. Sometimes ada idea nak buat entry apa. Tapi bila masuk blogger ni, puff..idea hilang tah ke mana. Salahkan jugak diri sendiri sebab aku ni kaki tgk tv sikit..Haish..buruk perangai mak cik sorang ni..Alahai..



No comments:

Post a Comment