Nuffnang Ads

Wednesday 4 September 2013

Congrats Lee Byung Hun & Lee Min Jung!!!

Yeay!! Aku baru je dpt tau yg my "Byung Hun Oppa" dan my "Min Jung Nona" just got married. Diorang officially got married on 10th August. Time Raya ketiga plak tuh..Yeyeyeye...excitednyer aku..^___^. Suke sgt dgn diorg ni..

Despite ramai giler yg nak sponsor Wedding of The Century couple ni, Perbelanjaan perkahwinan ni menggunakan sepenuhnya wang Lee Byung Hun sendiri. Aku mmg tabik spring la kat mamat ni,..Perkahwinan ni menelan belanja USD210,000.00 dan majlis di adakan di Grand Hyatt Hotel.

Aku mmg minat giler dgn Lee Byung Hun. First drama yg aku tgk dan kenal mamat ni adalah "IRIS" . Actually kawan aku yg chinese yg recommended tgk drama ni sbb dia pun tau aku ni kaki tgk drama Korea ngn Jepun. So, mmg tak rugi ar recommendation dia..Lepas IRIS, berkotak2 drama lakonan Lee Byung Hun ni aku tgk, antara drama fav aku adalah All In, Beautiful Life dan IRIS la. Lee Byung Hun jgk dikenali di Hollywood, mamat ni la yg jadi Storm Shadow dlm G.I.Joe dan sequel dia, G.I.Joe : Retaliation. Selain dari tu, dia jgk antara big stars yg berlakon dlm "Red 2". I really like him as an actor because he got this natural talent and attraction gitu. Biarpun dia sgt famous tapi still the sense of down to earth tu masih ada.

Lee Min Jung plak aku suka dia sbb dia ni mmg comel!! ^__^. Sesuai sgt la dgn Lee Byung Hun yg macho dan hensem tu ha. Antara drama dia yg aku tgk "BIG " dan "Boys Over Flower". Lee Min Jung ni cute sgt!! Pada aku la..Even dah 31 tahun, still muka maintain comey..baby face gitu.

Anyway, congratulations to both of them for their wedding!! Kat bwh ni aku spam gambar mana yg aku dpt atau dgn kata lain aku cilok kat google. :)

Comey tak i??                                            
                                                Here comes the groom and the bride...
                                                      Alolorh..so sweet..
                                                       Hensem & cantik kan kitaorg??
                                                       Smile....
                                                        You nak ke taknak bunga ni??
                                                               Meh I kiss meh...buchuk..buchuk..
                                               Kalau you tinggi sket..mesti i tak payah tunduk kan??
                                                             Nak lagi??
                                                 You ni nakal la...hehehehe
                                                      Posing..jgn tak posing..


P/s: dialog hanya rekaan semata-mata.

No comments:

Post a Comment