Nuffnang Ads

Tuesday 13 October 2015

Lagi lagi Yadah...!

As promised..more on Yadah products which I have bought and tried XD

Here goes my review: 

Source from Google


Yadah Auto Lip Crayon- Cotton Candy

Lip crayon pertama yg pernah aku try. And, I'm loving it. Betul. Masa memula pakai aku tak reti sgt nk apply sbb ianya crayon, so bila aku pakai warna dia nmpk mcm merekah sikit, maybe sbb bibir aku ni jenis cepat kering. Tapi, lepas aku try pakai sekali dengan lip gloss, color dia memang nampak menyerlah, nmpk sangat natural. So bila aku nk pakai lip crayon ni, just dab2 sikit kat bhgn tgh bibir, pastu ratakan dgn jari dn sapu lip gloss sikit. And..wallah, you're ready girl. Ada lima pilihan warna menarik, Cotton candy, Rose Coral,Pink Candy, Tangerine Orange dan Dazzling Red. 

Source from Google


Yadah Lovely Lip Tint  Lipstick- Cherry Punch

Sama jer application/cara nak pakai. Tapi mungkin aku lebih sesuai pakai Lip tint ni dari Lip Crayon. Warna lipstick ni pun memang cantik. Nampak natural. Sebab aku ni jenis tak berapa suka nak mekap tebal sangat2. Kalau aku maleh nak pakai blusher, aku pakai lip tint ni jer sebab warna dia pun memang dah menyerlah. So, tak yah nak letak banyak sgt color kat muka.hua3. Lip tint ni pun ada 5 pilihan warna jugak, Vanilla Latte, Peach Slush,Strawberry Smoothie, Orange Ade dan Cherry Punch.

Source from Google

Yadah BB Concealer for Sensitive Skin

Concealer yang cukup lembut pada kulit. Sebab kalau concealer tu tak sesuai kat muka aku, confirm lepas tu break out. Sebab ianya based from natural based ingredients dan aku memang terus attracted kat concealer ni. Aku jarang pakai BB cream but this one really does the magic.

Satu je la, BB concealer ni medium coverage je la pada aku. Aku still kena touch up pakai Yadah Air Compact powder.

But, still a good concealer to try. Worth it.


P/S: Honestly speaking, I am officially Yadah's product lover now..HUA3

No comments:

Post a Comment